sobota 26. července 2014

Tomáš Klus & Richard Krajčo – CESTA

Energií neskutečně nabitá píseň Cesta doplněná o výstřižky rozhovoru s Tomášem Klusem.


„Mám pocit, že lidi by měli více zpívat, více tančit a více malovat, aby vychutnávali tu krásu, tak jak ve skutečnosti je, protože všechno umíme, jenom na to zapomínáme a klademe si naprosto nesmyslná očekávání vůči sobě i vůči ostatním.“ - Tomáš Klus


Text:
Tou cestou
Tím směrem prý bych se dávno měl dát
Když sněží, jde to stěží, ale sněhy pak tají
Kus něhy ti za nehty slíbí a dají
Víc síly se prát
Na dně víc dávat než brát
A, když se vleče a je schůdná jen v kleče
Donutí přestat se zbytečně ptát
Jestli se blížím k cíli
Kolik zbývá víry
Kam zvou
Svodidla, co po tmě mi lžou?
Zda couvám zpátky
A plýtvám řádky, co řvou
Že už mi doma neotevřou
Nebo jít s proudem
Na lusknutí prstů se začít hned smát
Mít svůj chodník slávy a před sebou davy
A přes zkroucená záda být součástí stáda
Ale zpívat a hrát
Kotníky líbat a stát
Na křídlech všech slavíků
A vlastně už ze zvyku
Přestat se zbytečně ptát
Jestli se blížím k cíli
Kolik zbývá víry
Kam zvou
Svodidla, co po tmě mi lžou?
Zda couvám zpátky
A plýtvám řádky, co řvou
Že už mi doma neotevřou
Jestli se blížím k cíli
Kolik zbývá víry
Kam zvou
Svodidla, co po tmě mi lžou?
Zda couvám zpátky
A plýtvám řádky, co řvou
Že už mi doma neotevřou

                                                                                                      www.novydisplay.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat