čtvrtek 7. února 2013

♥ Hovory s Bohem ♥

Bůh: Do konce života budete dělat to, co děláte - stejně jako to děláte od narození. Jediná otázka je, zda to budete dělat vědomě nebo nevědomě.

Nemůžete svou cestu ukončit. Vydali jste se na ni, než jste se narodili. Vaše narození je jen znamením, že vaše cesta začala.

Takže otázka nezní: Proč se vydávat na takovou cestu? Už jste se na ni vydali. Udělali jste to při prvním úderu srdce. Otázka zní: Chci jít touto cestou vědomě nebo nevědomě? Chci být příčinou svých zážitků nebo jejich důsledkem?

Většinu svého života jste žili v důsledku svých zážiků. Nyní vám radím, abyste se stali jejich příčinou. Tomu se říká vědomý život.

Jak už jsem řekl, někteří z vás se dostali poměrně daleko. Udělali jste velký pokrok. Proto byste si neměli myslit, že jste se po všech těch životem dostali jen sem. Někteří z vás si velmi silně uvědomují své já. Víte čím jste, a víte, čím se chcete stát. A dokonce víte, jak toho dosáhnout.

To je úžasné znamení.

Neale: Znamení čeho?

Bůh: Toho, že vám zbývá jen velmi málo životů.

Neale: Je to dobré?

Bůh: Teď ano - pro tebe. A je tomu tak proto, že říkáš, že tomu tak je. Ještě nedávno jsi tu chtěl zůstat. Teď chceš odejít. To je velmi dobré znamení.

Ještě nedávno jsi zabíjel - brouky, rostliny, zvířata, lidi - teď nic nezabiješ, pokud nevíš proč. To je velmi dobré znamení.

Ještě nedávno jsi žil, jako by život neměl žádný smysl. Teď víš, že žádný smysl nemá, pokud mu jej nedáš. To je velmi dobré znamení.

Ještě nedávno jsi prosil vesmír, aby ti ukázal Pravdu. Teď ukazuješ vesmíru svou Pravdu. A to je velmi dobré znamení.

Ještě nedávno jsi chtěl být bohatý a slavný. Teď chceš být jednoduše a nádherně sám sebou.

Ještě nedávno ses mě bál. Teď mě miluješ natolik, že mě považuješ za sobě rovného.

To všechno jsou velmi dobrá znamení.

Neale: Sakra... to mi dělá dobře.

Bůh: Měl by ses cítit dobře. Člověk, který užívá slova "sakra", nemůže být tak špatný.

Neale: Ty máš opravdu smysl pro humor, že ano...

Bůh: Já jsem humor vynalezl!

Neale: Ovšem, to už jsi říkal. Takže důvod, abych ve své cestě pokračoval, spočívá v tom, že nemohu dělat nic jiného.

Bůh: Přesně tak.

Neale: Můžu se tě tedy zeptat - bude to časem snazší?

Bůh: milý příteli - i teď je to pro tebe mnohem snazší, než to bylo před třemi životy.

Ano, ano - je to stále snazší. Čím víc si pamatuješ, tím víc prožíváš a tím víc poznáváš. A čím víc víš, tím víc si pamatuješ. Je to kruh. Ano, je to stále snazší a je to i veselejší.

Ale pamatuj si, že nic z toho všeho nebyla dřina. Tím chci říci, že jsi to všechno miloval. Každou minutu. Život je krásný. Je to fajnová zkušenost.

Neale: Myslím, že ano.

Bůh: Myslíš? Mohl jsem to udělat ještě fajnovější? Není ti snad dovoleno zakusit všechno? Slzy, radost, bolest, vytržení, depresi, vítězství i prohry? Co víc bys chtěl?

Neale: Možná trochu míň bolesti.

Bůh: Míň bolesti bez větší moudrosti by zmařilo celý smysl. Nemohl bys zakusit nekonečnou radost - to jest Boha.

Buď trpělivý. Získáváš moudrost. A všechny radosti jsou ti stále dostupnější, aniž trpíš. I to je velmi dobré znamení.

Učíš se, jak milovat bez bolesti; jak opouštět bez bolesti; jak tvořit bez bolesti; jak plakat bez bolesti. Dokonce i bolest cítíš bez bolesti, pokud víš, co mám ny mysli.

Neale: Myslím, že ano. i moje životní dramata se mi líbí víc. Dívám se na ně s odstupem a uvědomiji si, čím jsou. Dokonce se směju.

Bůh: Přesně tak. A tomu neříkáš růst?

Neale: Myslím, že ano.

Bůh: A proto nepřestávej růst, můj synu. Snaž se dosáhnout svého vyššího já. Neustále na tom pracuj. Je to Boží úkol. Nikdy se nevzdávej.

zdroj: Hovory s Bohem - Neale Donald Walsch




                                                         www.novydisplej.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat