neděle 16. prosince 2012

Pravda, sebeúcta, zralost, vyrovnanost, poctivost, sebeláska, prostota, důkladnost, moudrost srdce a život


Když jsem začal skutečně milovat sám sebe, dokázal jsem poznat, že
psychická bolest a utrpení je pro mě jen varováním, abych nežil proti
své vlastní pravdě.
Dnes vím, že se tomu říká být pravdivý.

Když jsem začal skutečně milovat sám
sebe, pochopil jsem, jak moc druhého
zahanbuje, když mu vnucuji svá přání, ačkoli vím, že na to není vhodná
doba, ani na to není ten člověk připravený, i kdybych tím dotyčným byl já sám.
Dnes vím, že se tomu říká sebeúcta.

Když jsem začal skutečně milovat sám sebe, přestal jsem toužit po jiném
životě a dokázal vidět, že všechno kolem mě je výzvou k růstu.
Dnes vím, že se tomu říká zralost.

Když jsem začal skutečně milovat sám sebe, pochopil jsem, že vždy a při
každé příležitosti jsem ve správný čas na správném místě a že všechno, co
se děje, je správné. Od té doby jsem mohl být klidný.
Dnes vím, že se tomu říká vyrovnanost.

Když jsem začal milovat sám sebe, přestal jsem se okrádat o volný čas a
dělat velkolepé plány do budoucna. Dnes dělám jen to, co mě baví a působí
mi radost, co miluji a co potěší mé srdce, dělám to po svém a svým vlastním tempem.
Dnes vím, že se tomu říká poctivost.

Když jsem začal skutečně milovat sám sebe, zbavil jsem se všeho, co pro mě
nebylo zdravé. Jídla, lidí, věcí, situací, a především toho, co mě
neustále stahovalo dolů, pryč ode mne samotného. Zpočátku jsem to nazýval zdravým egoismem.
Dnes však vím, že to je sebeláska.

Když jsem začal skutečně milovat sám sebe, přestal jsem chtít mít vždy
pravdu. Tak jsem se méně často mýlil.
Dnes vím, že se tomu říká být prostý.

Když jsem skutečně miloval sám sebe, nechtěl jsem už žít dál minulostí a
starat se o svou budoucnost. Teď žiji už jen v tom okamžiku, kde se koná VŠECHNO.
Tak dnes prožívám každý den a říkám tomu důkladnost.

Když jsem začal skutečně milovat sám sebe, uvědomil jsem si, že ze mě moje
myšlení může dělat ubohého a nemocného člověka. Když jsem však povolal na
pomoc sílu svého srdce, dostal jsem rozum významného partnera.
Tomu spojení říkám dnes moudrost srdce.

Nemusím se už obávat sporů, konfliktů a problémů se sebou samým as
ostatními, protože dokonce i hvězdy se spolu někdy srazí a vzniknou tak
nové světy.
Dnes vím, že to je život.

Charlie Chaplin, 16. dubna 1959



www.novydisplay.cz, www.novydisplej.cz, www.levnydisplej.cz, www.rozbitytelefon.cz, www.iphoneostrava.com, www.iphoneostrava.eu

Keď som začal skutočne milovať sám seba, dokázal som poznať, že
psychická bolesť a utrpenie je pre mňa len varovaním, aby som nežil proti
svoje vlastné pravde.
Dnes viem, že sa tomu hovorí byť pravdivý.

Keď som začal skutočne milovať sám
seba, pochopil som, ako moc druhého
zahanbuje, keď mu vnucujem svoje priania, hoci viem, že na to nie je vhodná
doba, ani na to nie je ten človek pripravený, aj keby som tým dotknutým bol ja sám.
Dnes viem, že sa tomu hovorí sebaúcta.

Keď som začal skutočne milovať sám seba, prestal som túžiť po inom
živote a dokázal vidieť, že všetko okolo mňa je výzvou k rastu.
Dnes viem, že sa tomu hovorí zrelosť.

Keď som začal skutočne milovať sám seba, pochopil som, že vždy a pri
každej príležitosti som v správny čas na správnom mieste a že všetko, čo
sa deje, je správne. Od tej doby som mohol byť pokojný.
Dnes viem, že sa tomu hovorí vyrovnanosť.

Keď som začal milovať sám seba, prestal som sa okrádať o voľný čas a
robiť veľkolepé plány do budúcnosti. Dnes robím len to, čo ma baví a pôsobí
mi radosť, čo milujem a čo poteší moje srdce, robím to po svojom a svojím vlastným tempom.
Dnes viem, že sa tomu hovorí poctivosť.

Keď som začal skutočne milovať sám seba, zbavil som sa všetkého, čo pre mňa
nebolo zdravé. Jedlá, ľudí, vecí, situácií, a predovšetkým toho, čo ma
neustále sťahovalo dole, preč odo mňa samotného. Spočiatku som to nazýval zdravým egoizmom.
Dnes však viem, že to je sebaláska.

Keď som začal skutočne milovať sám seba, prestal som chcieť mať vždy
pravdu. Tak som sa menej často mýlil.
Dnes viem, že sa tomu hovorí byť prostý.

Keď som skutočne miloval sám seba, nechcel som už žiť ďalej minulosťou a
starať sa o svoju budúcnosť. Teraz žijem už len v tom okamihu, kde sa koná VŠETKO.
Tak dnes prežívam každý deň a hovorím tomu dôkladnosť.

Keď som začal skutočne milovať sám seba, uvedomil som si, že zo mňa moje
myslenie môže robiť úbohého a chorého človeka. Keď som však povolal na
pomoc silu svojho srdca, dostal som rozum významného partnera.
Tomu spojenie hovorím dnes múdrosť srdca.

Nemusím sa už obávať sporov, konfliktov a problémov so sebou samým as
ostatnými, pretože dokonca aj hviezdy sa spolu niekedy zrazí a vzniknú tak
nové svety.
Dnes viem, že to je život.

Charlie Chaplin, 16. apríla 1959




Žádné komentáře:

Okomentovat